Oddelki

POGOJI POSLOVANJA

1.SPLOŠNI POGOJI
Naročilo zavezuje podjetje Kon Tiki Solar d.o.o. in kupca.

2. NAROČANJE
Naročila sprejemamo v Kontiki solar internetni trgovini, po pošti in e-pošti: info@kontiki-solar.si. Pisna naročilnica za podjetja mora vsebovati: naziv podjetja, točen naslov za dostavo, kontaktno osebo, davčno številko, matično številko, telefonsko številko. Podpisana naročilnica ima za kupca in prodajalca status pogodbe. Fizične osebe lahko naročijo tudi po telefonu 01 831 03 80.

3. POTRDILO O NAROČILU
Naročilo bo shranjeno na papirju in v elektronski obliki na sedežu podjetja Kon Tiki Solar d.o.o.. Naročniku je po želji na voljo na ogled, kopijo lahko prejme po pošti.

4. CENE
Cene so v EUR in veljajo od 1. 1. 2017 do spremembe cenika oziroma do razprodaje zalog. Vse cene vključujejo 22-odstotni DDV. Cene ne vključujejo dostave. Cena dostave se preračuna glede na težo naročenih artiklov in je vidna v košarici. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila zaradi spremembe menjalniškega tečaja, tehničnih izboljšav ali sprememb na artiklih.

5. NAČINI PLAČILA
Pravne osebe plačajo naročeno blago po predračunu ali v skladu z pogodbo. Fizične osebe plačajo z gotovino v enkratnem znesku po povzetju ob prevzemu blaga. Po prejemu plačila bo poslan račun na strankin elektronski naslov.

6. DOSTAVA
Naročeno vam bomo dostavili po hitri pošti v treh delovnih dneh po prejemu naročila oziroma če je drugače, vas obvestimo na e-naslov ali na telefon. Stroški dostave so vidni v košarici glede na težo izdelkov in izbrano državo dostave. Čas dostave : 1-2 dni (Slovenia, Avstrija), 2-3 dni (Nemčija, Luxemburg), 3-5 (ostale EU države), 7-10 dni (ostale države).

7. REKLAMACIJE IN VRAČILA
Do reklamacije ste upravičeni v skladu z dikcijo Zakona o varstvu potrošnikov (ZVP), ki določa postopke vlaganj reklamacij na proizvodih oz. storitvah. Z morebitno reklamacijo se zglasite na zato pooblaščenem servisnem mestu.  

8. ODSTOP OD NAROČILA
Od naročila lahko v roku 15 dni odstopite brez navedbe razloga. Če ste blago že prejeli, nas morate v roku 15 dni od prejetja obvestiti, ter v nadaljnih 30 dneh vrniti nepoškodovano ter nerabljeno blago v NESPREMENJENI količini (aparat, navodila, pripadajoči deli, embalaža,...), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se njegova količina zmanjša, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložiti morate kopijo računa. Izdelke je potrebno vrniti na naslov: Kon Tiki Solar d.o.o., Ljubljanska 21k, SI-1241 Kamnik, Slovenija. Podjetje Kon Tiki Solar vrne celotno kupnino najkasneje v 30 dneh od datuma prejema sporočila odstopa od pogodbe. Kupec izgubi možnost odstopa od naročila zaradi napake stvari, če stvari ne more vrniti ali je ne more vrniti v stanju kakršnem jo je prejel.

9. VAROVANJE PODATKOV
Podjetje Kon Tiki Solar d.o.o. se zavezuje, da bo varovalo vse osebne podatke. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo. Vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.

10. GARANCIJSKI POGOJI
Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za vse izdelke je najmanj 1 leto. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za posege, ki so posledica uporabe potrošnika!Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse napake, kot posledica napake v materialu ali v montaži oz. tako imenovane ''stvarne napake'', ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenimi servisi in garancijo, lahko poiščete dodatne informacije na naši spletni strani http://www.kontiki-solar.si ali pošlite vprašanje na elektronsko pošto info@kontiki-solar.si.

11. DRUGI POGOJI
V primeru zamude plačila, si pridržujemo pravico zaračunavati zamudne obresti v skladu z zakonom o zamudnih obrestnih merah in zaračunati stroške opominjanja in izterjave. Za ostale pravice in obveznosti se uporabljajo veljavna zakonska določila. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. Če sporazuma ne bi mogli doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče.